dimarts, 18 de gener del 2011

Valoracions i despedides

Bon dia i bona nit!

Arribem al final de l'assignatura amb la defensa del projecte a partir de les valoracions dels nostres companys. Ha estat un llarg procés d'aprenentatge continu, de participació activa a través de nous espais de comunicació, de fer un treball en grup, que no és cosa fàcil.

Al principi de l'assignatura em va costar participar en el debat, em sentia petita dins el gran espai virtual i em vaig sentir aclaparada per l'allau de missatges. Em va costar una mica familiaritzar-me dins l'espai virtual com a plataforma d'aprenentatge universitari. Havies de llegir molts missatges dels companys per veure similituds, diferents tarannàs, i amb l'angoixa de quedar-te sense grup. Finalment la cosa no ha estat tan fumuda. Hem anat passant les etapes, amb dificultats de tot tipus (personals, de l'entorn virtual de la UOC, etc), sempre amb un bon recolzament per part del nostre consultor i amb la companyonia latent a l'aula. Tal com diu la Tània, la planificació ha estat un dels nostres punts febles, al principi anàvem una mica perduts, deixant algunes tasques per l'últim moment, però mica en mica hem anat millorant, sempre podent entregar les pràctiques el dia acordat. Personalment jo he tingut algunes dificultats per familiaritzar-me amb les eines que ens ha brindat l'assignatura, per falta de destresa i d'aprofundiment. Per altra banda, en el sí del grup, he descobert les meves dots de bona comunicadora/a vegades coordinadora, i n'estic contenta. M'hagués agradat tenir eines i nocions de disseny digital i aprofundir en l'edició i tractament digital de la informació, dins les pròpies limitacions de la wiki.

Hem fet un bon equip perquè hem tingut una actitud positiva, de compromís i respecte, constància i solidaritat. Hi ha hagut moments que volia abandonar perquè pensava que no podria, sempre m'ha costat estudiar, però els meus companys no m'han deixat!Agraeixo moltíssim aquest suport en "hores baixes".

Per acomiadar-me deixo que delecteu aquest paisatge idíl·lic del Ripollès, concretament Les Lloses.


I una altra, dos gats endormiscats sobre un 2 CV.


Espero que us vagin molt bé les proves o exàmens, i aviat podrem gaudir d'un bon descans merescut!

Moltes gràcies ptolomeus per ser com sou, tenim birra pendent, i a la resta de companys i companys de l'aula, així com a en Joan!

Fins la propera!

1 comentari:

  1. I això s'acaba...
    ens veiem a la Prova de Validació de CTIC!
    És broma :p
    Ens veiem per aquí o per allà.
    Salut!

    Psocòpter JOrdi

    ResponElimina