dilluns, 10 de gener del 2011

Nova etapa de valoracions

La pràctica de valorar la feina feta per els altres companys és una bona idea perque compares amb la nostra wiki i permet veure el que es podria millorar, el que t'agrada, altres maneres de presentar el projecte...
Sembla que dintre de poc, o sigui demà, tots veurem les valoracions que han fet de la nostra wiki i ja en tinc ganes de saber com ho han vist des de fora.
Hem tingut sort de que les nostres vacances es solapessin per poder estar encara que fos un.
Sort? més o menys ja que per part meva em va tocar haver d'escurçar-les per noves dates claus que no m'esperava (planificació) dites bastant a l'últim moment no sols per aquesta assignatura que com a mínim es va demanar la nostra opinió de com les veiem.
Ho sento que no m'ha estat possible dir res abans aquesta setmana, un altre virus o bactèria, ara no li ha tocat a l'ordinador, m'ha tocat a mi.


Arte microscópica en microbios. Autor: Gulliver, James

Ens veiem aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada