dijous, 25 de novembre del 2010

Llei de Murphy?

Bé, no si és llei de murphy, o la ja clàssica fiabilitat UOC, el cas és que després d'entrar al debat del grup de treball, he pogut obrir el missatge amb el guió de l'Skype....a l'intentar obrir el següent missatge m'he trobat això tant xulo:
...i ja no he pogut veure res més, ni tampoc veure la meva bústia de correu....gràcies UOC!! Així que serà qüestió d'interpretar el resum de la conversa d'skype tant bonament com pugui, i posar-hi tota la meva bona voluntat....per cert, als arxius i a la wiki sí que hi puc entrar...al menys de moment, glups!
Ptolomèutics, no patiu que no us abandono!

2 comentaris:

  1. A mi també em passa de tant en tant; ja m'hi he acostumat. Serà qüestió de no donar-li massa voltes i tornar-ho a provar l'endemà.
    Sort!

    El Psocòpter Jordi

    ResponElimina
  2. A vegades quan cliques un altre cop sobre el nom o el titol del missatge, t'ho mostra correcte.
    Alex, si vols podriem fer servir un altre eina, com google docs o millor el dropbox que ens permetria compartir arxius.
    El més immediat
    1. Mapa conceptual:
    Pluja d’idees de moment amb doc word versions independents individual i despres ajuntar en un word o si va millor amb el Google Docs (Averiguar)
    Pluja d’idees: paraules i utilitzar també connectors per poder ajudar a fer mapa conceptual
    Cadascú practica amb els cmaptools i l’altre.
    Dissabte 27 a la tarda penjats els individuals per poder-los mirar
    Diumenge 28 a la tarda posada en comú i fer mapa conceptual
    Si et va bé.
    T'envio el doc de guio directe a la teva bustia

    ResponElimina