diumenge, 14 de novembre del 2010

Company d'estudi i de les dificultats


Bona tarda a tothom, estic una mica desesperada perquè he intentat canviar la foto de la presentació a la wiki i s'ha eliminat el text que tenia, intentant recuperant-lo sense èxit. Així que en comptes de incorporar informació, l'elimino!! Sort en tinc del meu gat, en Frodo, que sempre m'acompanya en aquests moments, el tinc a sobre la taula, enmig de la paperassa i al costat de l'ordinador, i la veritat és que dóna caliu. Mireu quina presència. És molt bonic però té el seu caràcter. Bé, espero anar fent passets però endavant, no endarrere! Salut i fins aviat!

3 comentaris:

  1. Uhmmm i era la primera edició que fèieu? Ho dic perquè el Wiki té historial. D'allà es pot recuperar informació d'edicions passades. Això sí, cal haver desat prèviament. Ens hi haurem d'acostumar, igual que abans quan els ordinadors es penjaven i si no havies guardat et quedaves sense tota una feinada al word :p

    Ah, o una altra opció hauria estat fer enrere. Un cop vista la desgràcia pitges CTRL + Z i et fa enrere. Adéu foto desgraciada i hola de nou text de presentació.

    Això sí, ja serà pel proper cop.

    El Psocòpter Jordi

    ResponElimina
  2. Que maco el teu gat de companyia, Frodo
    No t'amoïnis ja anirem fent cap a endavant, menys quan toqui fer ctrl+z ;)
    Ens veiem

    ResponElimina
  3. Gràcies pel vostre suport! Finalment ho vaig poder recuperar de l'historial de modificacions, i no ho vaig tocar per si les mosques. Costa familiaritzar-se amb aquest nou entorn, però mica en mica es va dibuixant i agafant forma, sort en tinc dels ptolomèutics i d'algun psocòpter. De nou, gràcies!

    ResponElimina