divendres, 3 de desembre del 2010

TED Talks

No se si coneixeu  TED, són unes conferències que tenen lloc un parell de cops l'any sobre Tecnologia, Entreteniment i Diseny, on es convida experts sobre tota mena de temes, que han de fer una xerrada en menys de 20 minuts. Això porten fent-ho des de 1984, i ara han fet una web on podem veure les xerrades, amb subtítols inclosos per als que no dominin l'anglès.
I us preguntareu, què té això a veure amb la fractura digital, els nous formats i les biblioteques 2.0? Bé, se'm va ocórrer buscar a veure si hi havia alguna xerrada sobre biblioteques i de fet n'hi ha unes quantes...aquesta d'en Brewster Kahle (bibliotecari, creador de la web retrospectiva www.archive.org) és molt interessant, ens explica el seu projecte de crear una biblioteca digital de dimensions colossals.

2 comentaris:

  1. Boníssim, m'ha agradat molt.
    El podràs posar a la viqui?
    M'hi he enganxat, bé me'n vaig a fer maletes que demà me'n vaig d'hora.

    ResponElimina
  2. Molt interessant Àlex! (tot i que el meu anglès és una mica rovellat).
    Estaria bé posar-ho a la wiki, encara que siguin 20 minuts, i es visualitza molt bé.

    Gràcies per compartir-ho!
    Fins aviat!

    ResponElimina