diumenge, 12 de desembre del 2010

aigua amb viquis

D'encarcarament ja en fa de temps, tantes hores asseguda.
Sabeu això de la xarxa és genial tret de quan depens de que la connexió es mantingui, perque entre problemes de la línia de la meva adsl, i que el campus també anava malament m'ha tocat reescriure més d'un troç de la viqui.
La última setmana la xarxa d'internet de la feina també anava a glopades, recordava a quan vol ploure que la línia sempre va malament i la gent acelerada i dispersa. Però, no ha plogut...


La veritat que no em pensava que fos tanta feina ho d'escriure a la viqui, haver de sintetitzar, no perdre's per la cerca, i també del fet d'estar a l'ordinador a posar-se música.
I allargant he pogut arribar a ho establert de tasques a lliurar, i estic contenta perquè hi he arribat, però no per poder descansar...per poder seguir amb una pac d'una altra assignatura.
Total que sembla que ho estic aconseguint, el que m'agradaria poder tenir més temps per poder xafardejar més coses tranquil·lament.


2 comentaris:

  1. Tranquil·la Tània, que el Nadal s'atansa i podrem descansar un xic.

    Ànims, que qui més qui menys hem hagut de re-escriure al wiki.

    Salut!

    Kenneth

    ResponElimina
  2. Ei Tània!

    Tens raó, jo m'estic des-"infoxicant", vull dir desintoxicant de tanta informació. Dijous haig d'entregar una PAC bastant llarga d'IID. A veure si demà dimecres puc acabar més o menys els continguts wiki i setmana que vé comencem a idear el tema de com ho presentem a la resta (havia pensat un powerpoint, o gravar-nos amb un vídeo cadascú...

    Sempre em passa igual, em bloquejo molt, em quedo uns dies "inhabilitada", i quan em desbloquejo, haig d'anar a correcuita...En fi, espero no perjudicar la dinàmica del grup.

    Anna Casamartina

    ResponElimina